Cremă de ochi antirid Clinique Laser Focus

De când am observat miciile riduri de expresie de la ochi, am făcut un research referitor la cea mai bună cremă antirid pentru ochi. Treaba cu "cea mai bună" bineînțeles că e relativă. Nu tuturor ni se potrivește aceiași cremă.

Mi-a atras atenția crema de ochi Laser Focus de la Clinique și am achiziționat-o.




Dacă mă țin de treabă și o aplic în fiecare zi dimineața și seara, chiar se văd rezultatele după câteva zile. Pielea e mult mai hidratantă și miciile riduri se atenuează. Sincer, nu credeam că voi observa efectele în așa scurt timp. Dar se pare ca merită cei 250 de lei. Bine că își face treaba.
Vă tentează?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Vichy Teint Ideal Fond de ten iluminator ( review & swatch 25 Sand )

Ojă semipermanentă One Step

NYX BUTTER LIPSTICK LOLLIES ( SWATCH ) & RIMEL ASTOR