Vichy Teint Ideal Fond de ten iluminator ( review & swatch 25 Sand )


În principiu, eu folosesc fonduri de ten pentru ten mixt sau gras, deoarece nu îmi place să mai aplic și pudră. Orium tenul meu e schimbător, e normal - mixt, vara spre gras și iarna destul de uscat.  De aceea, îmi place să am acasă câte unul pentru fiecare tip de ten, să am de unde alege. Am făcut comandă pe un site unde fondul de ten Vichy Teint Ideal era la reducere și mi-a făcut cu ochiul.



FOND DE TEN ILUMINATOR VICHY TEINT IDEAL 25 SAND



Este recomandat tenului normal - mixt, are o acoperire mică spre medie. Promite rezistență de 14 ore,  dar în cazul meu rezistă maxim 8 ore. Are o textură foarte lichidă, se aplică foarte ușor, are efect iluminator.
Dacă doriți un fond de ten cu aspect mai natural, vi-l recomand.


FOND DE TEN ILUMINATOR VICHY TEINT IDEAL 25 SAND SWATCH

Nuanța pe care o am este 25.
Preț: 90 de lei

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ojă semipermanentă One Step

NYX BUTTER LIPSTICK LOLLIES ( SWATCH ) & RIMEL ASTOR