Ulei pentru bebeluși și mama și gel de duș Bloom and Blossom

Aceste 2 produse le-am primit după ce am născut, de la o prietenă. De aceea nu le-am inclus în articolul anterior despre cumpărăturile în așteptarea fetiței noastre.

Voi începe cu gelul de duș pentru bebeluși.


 Pentru mine, cele mai importante sunt ingredientele pe care le conțin produsele pe care le folosesc pentru fetița mea. 
Gelul de duș Bloom and Blossom e 99% natural, conține vitamina E și extract de castravete.  
Calmează și hidratează pielea bebelușilor și curăță delicat.  
La băița din fiecare seară, îl aplic pe pielea umedă și clătesc.
După ce o usuc cu prosopul, îi fac masaj cu uleiul Bloom and Blossom.


Conține ulei de mușetel, ulei esențial de lavandă, vitamina E, ulei de măsline și ulei de cânepă.
E 100% natural, hidratează și lasă pielea catifelată. 
Îmi pun o cantitate mică de ulei în palme și masez delicat pielea bebelușei. Îi fac masaj și la burtică, împotriva colicilor. 

Îmi plac foarte mult ambele produse, sunt naturale, hidratează și au un miros plăcut, discret.
Le puteți achiziționa de pe site-ul https://www.savage-beauties.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Vichy Teint Ideal Fond de ten iluminator ( review & swatch 25 Sand )

Ojă semipermanentă One Step

NYX BUTTER LIPSTICK LOLLIES ( SWATCH ) & RIMEL ASTOR