Loreal Infallible 24H - Matte ( review & swatch 22 Radiant Beige)

Primul fond de ten de la Loreal pe care l-am folosit a fost Infallible. Își făcea treaba, eram mulțumită de el, dar mereu îmi place să încerc tot felul de produse noi.  De când au scos varianta Matte, am citit ce promite: mat, rezistent, fără efect de mască. Sună incredibil, nu e așa? Așa și e.  


Are o acoperire mare, nu are efect de mască și se aplică foarte ușor, e cremos. Rezistă aproape toată ziua, având în vedere că eu nu mai folosesc și pudră.
Totuși, dacă nu ești obișnuită cu fond de ten, e posibil să și se pară prea încărcat tenul.



Nuanța pe care o am este 22 Radiant Beige.
Prețul lui e în jur de 60-70 de lei.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Vichy Teint Ideal Fond de ten iluminator ( review & swatch 25 Sand )

Ojă semipermanentă One Step

NYX BUTTER LIPSTICK LOLLIES ( SWATCH ) & RIMEL ASTOR