Listă de cumpărături pentru bebe ( partea a doua)

Am promis că voi reveni cu o altă listă de cumpărături pentru bebe și pentru noi, mămicile.

Așadar, să începem:

- sterilizator electric Philips Avent 4 în 1 SCF286/03 și set nou-născuți Natural Philips Avent SCD290/01
În sterilizator încap până la 6 biberoane, farfurioare, lingurițe, tetine, suzete. Ciclu de sterilizare e de 6 minute, cu oprire automată și te anunță când biberoanele s-au răcit. Are un coș pentru mașina de spălat. L-am cumpărat la preț redus, cu 280 de lei.
Setul cu biberon, tetină și suzetă cuprinde 4 biberoane Natural, recomandate pentru combinarea alăptării cu hrănirea de la biberon, o perie de curățare și o suzetă 0-6 luni. Le-am cumpărat la preț redus cu 115 lei.



- pompă de sân electrică Spectra 9 plus
Consider că e un must dacă vrei să alăptezi, stimulezi lactația în prima săptămână după naștere și ulterior golești sânii dacă ți se încarcă prea tare. Eu am primit de la o prietenă dragă una manuală, dar mai ales la început mi-a fost greu cu ea. Oricum mi-a fost utilă până mi-am cumpărat una electrică. Preț redus 550 de lei.




Motive pentru care ai nevoie de produsele de mai sus:
- dacă bebe nu trage suficient lapte, îi dai supliment
- dacă vrei să pleci undeva și ai cu cine să lași bebelușul, îi lași lapte în sticlă, prin urmare, vei folosi cele 3 produse menționate mai sus.


- cântar pentru bebeluși
Noi avem de la firma Laica. E bine să ai și un cântar, ca să fii sigură că bebelușul tău crește în greutate cât ar trebui. Noi o cântărim pe fetița noastră săptămânal. Preț redus 176 de lei.


- sistem de monitorizare Baby Monitor Audio - Video, Mappy VBM-9500
E de folos mai ales dacă stai la casă. Are și night vision, funcție talk - back, cântece de leagăn. Preț redus 260 de lei.


Toate cele menționate mai sus le folosim.
Va urma parte a treia de cumpărături, mai exact ce haine aveți nevoie pentru bebelușul vostru.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Vichy Teint Ideal Fond de ten iluminator ( review & swatch 25 Sand )

Ojă semipermanentă One Step

NYX BUTTER LIPSTICK LOLLIES ( SWATCH ) & RIMEL ASTOR