Listă de cumpărături pentru bebe ( partea 1)

Înainte de termenul de naștere cu câteva săptămâni, am început să facem cumpărături pentru bebe și pentru mine. Am vrut să fim pregătiți cât de cât cu cele necesare, am vrut să fiu relaxată că avem din timp tot ce ne trebuie pentru puiuțul nostru.


- comprese Multi - Mam și unguent cu lanolină Multi - Mam
Dacă vrei să alăptezi, neapărat să îți cumperi o cutie dinainte să naști. Chiar dacă atașezi corect bebelușul, tot îți poate provoca răni. E o chestie de câteva zile, până vă obisnuiți împreună cu alăptarea. Compresele calmează și regenerează rănile, iar unguentul hidratează. Compresele au o valabilitate de 24 de ore de la deschidere, deci una o poți folosi de mai multe ori într-o zi.



- scutece mărimea 0 sau 1 ( în funcție de greutatea bebelușului)
Fetiței mele i se potrivesc Pampers Premium Care

- comprese sterile și ser fiziologic
Le-am comandat de la o farmacie online, sunt foarte fine. Ai nevoie de ele pentru curățarea ochilor, buricului. Ser fiziologic se pune în năsuc, doar dacă e necesar.


- bețisoare de urechi ( pentru curățarea părții exterioare a urechilor, îmbibate în ser fiziologic)

- pompă nas bebeluși

- produse pentru baie Mustela
Gel de curățare Mustela și loțiune de corp hidratantă. Șamponul spumă pentru nou-născuți previne apariția și favorizează eliminarea crustelor de lapte. De la început am spălat-o cu el și nu i-au apărut deloc aceste cruste de lapte.



- cremă pentru funduleț
Folosesc Mustela, uneori Sudocrem sau cremă de gălbenele.

- Aloe First Spray
În primele 2 săptămâni nu am putut să îi tăiem unghiile fiind prea mici și nu am vrut să risc sa tai din buricul degetelor, dar cu toate astea se zgâria cu ele și mănușile nu le ține pe mânuțe. Am folosit Aloe First pentru cicatrizare și și-a făcut treaba foarte bine.


- perie și piaptăn Nuk
- termometru


- forfecuță pentru bebeluși Nuk











- suzete 0-6 luni Nuk

Toate cele menționate mai sus ne-au fost de folos. Sper că v-am fost de ajutor, viitoare mămici!
Voi reveni cu partea a doua de cumpărături pe care le-am făcut pentru îngerașul nostru.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Vichy Teint Ideal Fond de ten iluminator ( review & swatch 25 Sand )

Ojă semipermanentă One Step

NYX BUTTER LIPSTICK LOLLIES ( SWATCH ) & RIMEL ASTOR