Vichy Dermablend 3D Correction ( Review & swatch 30 beige & 45 gold)



Dependența mea cea mai mare la categoria de produse de beauty este fondul de ten. Dintotdeauna am avut un ten fără probleme, dar nu rezist să nu îmi aplic fond de ten aproape zilnic, sau uneori bb cream sau cc cream ( voi reveni cu review-uri ). Oricum, prefer fondul de ten, datorită acoperirii și rezistenței mai bune.


Fond de ten Vichy dermablend 3D Correction


Preferatul meu este cel de la Vichy Dermablend 3D Correction. Are o acoperire ridicată și este recomandat unui ten gras, acneic. Rezistă foarte bine, toată ziua, chiar și vara, dar pătează hainele și telefonul. Se așează bine pe ten, nu are efect de mască. 



Nuanțele pe care le folosesc eu sunt: BEIGE 30 și GOLD 45.
 Preț: în jur de 80 de lei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Vichy Teint Ideal Fond de ten iluminator ( review & swatch 25 Sand )

Ojă semipermanentă One Step

NYX BUTTER LIPSTICK LOLLIES ( SWATCH ) & RIMEL ASTOR