Ulei cu trandafiri Khadi ( Review)



Singurul ulei de față pe care l-am încercat vreodată a fost cel de la Khadi cu trandafiri, natural, recomandat tuturor tipurilor de piele și se poate folosi pe față și pe corp.  Eu am varianta de 5 ml, deoarece am vrut să îl testez înainte să îl cumpăr pe cel mare la 100 ml. Oricum, folosindu-l doar pe față se consumă destul de puțin.


Khadi ulei cu trandafiri pentru față și corp


După ce mă demachiez și mă spăl pe față, îmi pun câteva picături pe degete și masez ușor. Trebuie aplicat neapărat pe pielea umedă, altfel nu are același efect și parcă nici nu intră în piele. 
Tenul rămâne hidratat și puțin lucios, de aceea vă recomand să îl aplicați seara.
 Mirosul e unul foarte plăcut.
 Prețul e în jur de 50 de lei pentru cel la 100 ml.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Vichy Teint Ideal Fond de ten iluminator ( review & swatch 25 Sand )

Ojă semipermanentă One Step

NYX BUTTER LIPSTICK LOLLIES ( SWATCH ) & RIMEL ASTOR