St. Moriz Autobronzant spray - Self Tanning Mist

Am testat destul de multe autobronzante, iar St. Moriz Self Tanning Mist este unul din preferatele mele. Dacă am un eveniment și uit să mă dau din timp cu autobronzant, St. Moriz mă salvează cu un bronz instant, o culoare frumoasă, plăcută.


Autobronzant - Self Tanning Mist - St. Moriz


Cum îl aplic: 
- la duș folosesc un exfoliant pentru a îndepărta pielea moartă
- aplic o cremă hidratantă, las 5 minute să intre în piele   
- îmi pun mănuși, deoarece e foarte pigmentat ( maro ) și încep aplicarea
- trebuie să mă mișc repede și să îl întind bine, altfel rămân pete.

Trebuie să am mare grijă la cantitatea pe care o aplic, dacă scap prea mult... arăt ciudat, nefiresc de bronzată.
Aștept 10 minute să se usuce și gata! Sunt bronzată.


Autobronzant St. Moriz


În următoarele ore se evită umezeala, contactul cu apa. Timp de 4-6 ore, autobronzantul încă acționează, se intensifică bronzul. După aceea, se clătește cu apă călduță pentru a îndepărta excesul de produs.

Pro: - obții bronz instant
        - culoarea e plăcută
        - raport calitate - preț bun ( in jur de 50 de lei)

Contra: - se aplică puțin mai greu
- rezistă în jur de 2 - 3 spălări
- pătează hainele

Eu sunt foarte încântată de el.
Tu ce zici? Ai încerca acest produs?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Vichy Teint Ideal Fond de ten iluminator ( review & swatch 25 Sand )

Ojă semipermanentă One Step

NYX BUTTER LIPSTICK LOLLIES ( SWATCH ) & RIMEL ASTOR