Ojă semipermanentă One Step


Ojele semipermanente One step se aplică foarte ușor si rapid. E ca și cum ai aplica oja normală, doar că trebuie să îndepărtezi luciul unghiei cu buffer-ul și să o ții în lampă 2 minute. Pentru a o înlătura, înmoi o dischetă în acetonă soak-off, o așezi cu grijă pe unghie si înfășori în folie de aluminiu. Astepți 10 - 15 minute să acționeze și dai la o parte oja cu un beșisor de lemn.

Prima oară am folosit aceste oje pentru manichiură, dar nu rezistau pe unghii mai mult de 3-4 zile. Apoi, am încercat la pedichiură și de atunci tot ojă one step îmi aplic. Au rezistență bună și oricum după 10- 14 zile trebuie să mi le refac deoarece cresc.


Ojă semipermanentă One Step acasă, manichiură acasă, pedichiură acasă, Lila Rossa, SensoPro


Am doar aeste 3 nuanțe, dar pe viitor sigur voi mai cumpăra și altele.  
Preț: SensoPro 20 de lei si Lila Rossa 16 lei.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Vichy Teint Ideal Fond de ten iluminator ( review & swatch 25 Sand )

NYX BUTTER LIPSTICK LOLLIES ( SWATCH ) & RIMEL ASTOR