NYX BUTTER LIPSTICK LOLLIES ( SWATCH ) & RIMEL ASTOR


Îmi place să mă machiez zilnic, cu fond de ten sau cc / bb cream, rimel și ruj / gloss / balsam colorat.
Astăzi am folosit fondul de ten Vichy Teint Ideal, la care am postat deja un review cu swatch.




Rimelul folosit e Astor Big & Beautiful Curved Boom. Dă volum genelor, le arcuiește și nu pătează pleoapele ca altele.


Astor Big & Beautiful Curved Boom Mascara  Rimel volum

Preț: 30 de lei

Nyx Butter Lipstick  e mai puțin pigmentat, are o acoperire medie. Trebuie să ai buzele hidratate înainte de a-l aplica, altfel are un aspect neplăcut, se adună pe porțiunile uscate. Îmi place foarte mult culoarea aceasta, arată natural pe buze, dar nu hidratează foarte tare. 


NYX BUTTER LIPSTICK RUJ NYX LOLLIES

Nuanța: BLS04 Lollies
Preț: 29 lei


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Vichy Teint Ideal Fond de ten iluminator ( review & swatch 25 Sand )

Ojă semipermanentă One Step