Fond de ten La Roche - Posay Toleriane Teint Mousse ( REVIEW & SWATCH 20 LLIGHT BEIGE)


Dintotdeauna am fost curioasă cum sunt fondurile de ten spumă. Având tenul mixt spre gras pe perioada verii, mi-am comandat de pe un site fondul de ten La Roche - Posay Toleriane Teint
Mousse.


FOND DE TEN LA ROCHE - POSAY TOLERIANE TEINT MOUSSE 20 LIGHT BEIGE

 E un fond de ten spumă, aerat, se aplică relativ ușor, dar arată ciudat pe ten. Rămâne la suprafață si se transferă foarte tare pe mâini, haine, telefon... Îți pui de 2 ori mâna pe față și surpriză....nu mai ai fond de ten. Am încercat să folosesc o crema mai hidratantă înainte, dar rezultatul era același... 
Singura variantă pe care am găsit-o să îl pot folosi, a fost să îl combin cu Vichy Teint Ideal.



Nuanța pe care o am este 02 Light Beige.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Vichy Teint Ideal Fond de ten iluminator ( review & swatch 25 Sand )

Ojă semipermanentă One Step

NYX BUTTER LIPSTICK LOLLIES ( SWATCH ) & RIMEL ASTOR